Opšti uslovi prodaje
1. Registracija
Da biste obavili kupovinu preko Yasenkine web stranice, registracija nije potrebna. Ako ne želite da unosite adresu za isporuku i informacije o načinu plaćanja svaki put kada kupujete, preporučuje se brza registracija. Dovoljno je jednom uneti važeću e-mail adresu, lične podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mesto, broj telefona) i proizvoljnu lozinku koja se koristi za pristup korisničkom nalogu. Preporučuje se korišćenje kombinacije znakova, odnosno velikih i malih slova.
Nakon unosa ovih podataka, dovršite registraciju klikom na polje “Registracija”. Vaš korisnički nalog ostaje registrovan u sistemu, a pristupa mu se unosom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”. Za svaku sledeću kupovinu potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici odaberite “Izgubili ste lozinku?”. Na ovoj lokaciji ćete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrovali, a na koju će vam sistem automatski poslati link za resetovanje lozinke. Kasnije to možete sami promeniti u podešavanjima naloga.
2. Naručivanje
Roba se naručuje putem elektronske forme. Webshop je uvek otvoren za naručivanje i nema radnog vremena za porudžbine. Porudžbine se obrađuju radnim danom od 08:00 h do 16:00 časova. Kupac treba da popuni ‘Profil sa osnovnim podacima’ za plaćanje i isporuku željenih proizvoda i biće obavešten e-mailom o izvršenoj porudžbini.
1. korak: stranica korpe za kupovinu na mreži prikazuje proizvode koje ste dodali u korpu dok ste pregledavali stranicu. Ako želite da uklonite neki proizvod iz korpe, kliknite na vezu ‘Ukloni iz korpe’ sa desne strane proizvoda. Klikom na dugme ‘Nastavi na plaćanja’ potvrđujete kupovinu.
2. korak: kupac završava svoju porudžbinu unošenjem svih potrebnih podataka (ime, prezime, adresu, telefonski broj, adresu elektronske pošte). Klikom na dugme ‘Nastavi do plaćanja’ završavate porudžbinu.
3. korak: ako je porudžbina uspešno poslata, tekst “Hvala na porudžbini” će biti odštampan na web sajtu klijenta. Pored toga, kupac je obavešten da će na email adresu koju je uneo u formular dobiti poruku sa detaljima porudžbine.
Yasenka RS d.o.o. obvezuje se da isporuči sve naručene proizvode koje su na zalihama u trenutku isporuke. Ako Yasenka RS d.o.o. nije u mogućnosti da isporuči nijedan od naručenih proizvoda, kontaktiraće kupca robe telefonski ili e-mailom. Svi ostali naručeni proizvodi će biti isporučeni.
3. Cene i dostava
Cene su maloprodajne, izražene u dinarima i uključuju PDV. Dostava se naplaćuje prema cenovniku dogovorenim sa City Express kurirskom službom. Troškovi slanja i pakovanja se posebno naplaćuju i vidljivi su na računu.
4. Načini plaćanja
I. Plaćanje odjednom (pouzećem)
II. Proizvode na internet stranici moguće je platiti sledećim kreditnim karticama Mastercard, Visa i Maestro.
5. Izjava o sigurnosti online plaćanja
CorvusPay sistem obezbeđuje potpunu tajnost vaše kartice i ličnih podataka već od trenutka kada ih unesete u CorvusPay obrazac za plaćanje. Podaci o plaćanju se prenose šifrovani iz vašeg pretraživača do banke koja je izdala vašu karticu. Naša prodavnica nikada ne dolazi u kontakt sa potpunim informacijama o Vašoj platnoj kartici.
Takođe, podaci su nedostupni čak i zaposlenima u CorvusPay sistemu. Izolovano jezgro nezavisno prenosi i upravlja osetljivim podacima, držeći ih potpuno bezbednim.
Obrazac za unos podataka o plaćanju je obezbeđen SSL transportnim kodom najveće sigurnosti. Svi sačuvani podaci su dodatno zaštićeni enkripcijom, korišćenjem kriptografskog uređaja sertifikovanog u skladu sa standardom FIPS 140-2 Level 3 standardom.
CorvusPay ispunjava sve zahteve vezane za bezbednost on-line plaćanja koje propisuju vodeći brendovi kartica, odnosno posluje u skladu sa normom – PCI DSS Level 1 – najvišim bezbednosnim standardom industrije platnih kartica. Prilikom plaćanja karticama uključenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namenjene. Vaši osetljivi podaci u potpunosti su bezbedni, a njihovu privatnost garantuju najsavremeniji mehanizmi zaštite. Samo podaci neophodni za obavljanje poslova prikupljaju se u skladu sa propisanim zahtevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sistema. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovnim praćenjem sigurnosti i dubinskim proverama za sprečavanje ranjivosti mreže i planskim provođenjem odredbi o informacijskoj bezbednosti trajno održavaju i unapređuju nivo bezbednosti sistema štiteći podatke vaše kartice.
6. Odustajanje od porudžbine
Imate pravo da otkažete porudžbinu ako nas obavestite u roku od 24 časova, telefonom na broj 0668034033 ili e-mailom na adresu info@yasenka.rs. Ako ste otkazali porudžbinu kada je paket već poslat, niste u obvezi da ga preuzmete.
7. Nemogućnost isporuke od strane prodavca
U slučaju da prodavac nije u mogućnosti da isporuči proizvod jer naručeni proizvod nema na lageru ili ga više nije moguće naručiti od dobavljača, prodavac će pismeno obavestiti kupca koji može da otkaže porudžbinu ili eventualno prihvati novi datum isporuke.
Ukoliko potrošač odluči da otkaže porudžbinu, prodavac će u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kašnjenja, vratiti kupcu uplaćeni novac za propisanu kamatnu.
8. Nemogućnost isporuke od strane prodavca u slučajevima akcije i velike potražnje proizvoda
U slučaju velikih akcija i posebnih ponuda kada je velika potražnja proizvoda, prodavac će pisanim putem obavestiti kupca o otkazivanju porudžbine i nemogućnosti zaključivanja ugovora/ konačnog zaključenja kupovine.
To su slučajevi u kojima je kupac izvršio /podneo porudžbinu, a nije izvršio uplatu i prodavac nije potvrdio kupovinu/zaključenje ugovora, kao i u slučaju kada je kupac izabrao da plati karticom (plaćanje nećemo realizovati).
9. Raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli da ostvarite pravo na jednostrani raskid ovog Ugovora, morate da nas obavestite o svojoj odluci da jednostrano raskidate ugovor pre isteka roka nedvosmislenom izjavom poslatom poštom ili elektronskom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i/ili adresu elektroničke pošte a možete koristiti i OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA (Članak 33 Zakon o zaštiti potrošača). Rok od 14 dana počinje da teče od trenutka kad ste dobili proizvode.
Obrazac možete poslati i elektronskim putem našoj Službi za korisnike na e-mail info@yasenka.rs.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor u određenom roku, po čl. 76 Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je dužan da, najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema pismenog obaveštenja o raskidu, vrati potrošaču ceo iznos koji je potrošač uplatio po Ugovora. Povraćaj sredstava će bit izvršen na isti način na koji ste izvršili uplatu. Moguć je i drugi način ako je obostrano prihvatljiv. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena i nakon što utvrdimo njeno stanje.
Potrošač nema pravo da raskine ugovor ako je u pitanju prodaja proizvoda koji se zbog svoje prirode ne može vratiti ili je podložan brzom kvarenju.
10. Povrat proizvoda
Povrat robe možete predati ili poslati na adresu: Yasenka RS d.o.o. Beograd, Bačvanska 21a, Beograd, Srbija bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
U slučaju raskida ugovora, potrošač je dužan da o svom trošku vratiti proizvod trgovcu (članak 16, stavka IV, Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu rešavanja reklamacija). Vi ste odgovorni za svako oštećenje koje proizlazi iz rukovanja robom, osim za ono koje je neophodno za utvrđivanje prirode, karakteristike i funkcionalnosti robe.
Roba se može vratiti za proizvod koji nije korišćen, i da je isti zapakovan sa svim delovima i dokumentacijom (važećim fiskalnim računom kao jedinim dokazom o kupovini).
11. Reklamacije
Ukoliko imate reklamaciju na isporučeni proizvod, obratite nam se pisanim putem na e-mail info@yasenka.rs. Kupac je dužan čuvati fiskalni račun.
Garantujemo da će proizvod koji se koristi u skladu sa priloženim uputstvima ispravno funkcionisati. U slučaju kvara; obavezujemo se da zamenimo proizvod u razumnom roku u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
12. Prigovori
Pisane prigovore možete poslati poštom ili predati lično na adresu Yasenka RS d.o.o. Beograd, Bačvanska 21a, Beograd, Srbija sa oznakom „ZA WEB SHOP“ ili na e-mail info@yasenka.rs.
13. Garancije
Yasenka RS d.o.o. ne daje nikakve garancije ili garancije u pogledu tačnosti informacija, niti prihvata bilo kakvu štetu ili drugu odgovornosti za greške ili propuste u sadržaju objavljene ponude.
14. Korišćenje proizvoda
Kupljeni proizvodi koriste se na sopstvenu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamenom za medicinsku ili nutritivnu terapiju.
15. Sudstvo
Ovi uslovi korišćenja biće regulisani i tumačeni u skladu sa srpskim zakonima, bez obzira na sukob sa zakonskim propisima. U svim pravnim sporovima koji mogu proizaći iz Ugovora primenjivat će se srpski zakoni. Nadalje, saglasni ste da ćete se podvrgnuti nadležnosti srpskih sudova, i da će svaka pravna radnja koju preduzmete s vaše strane, biti unutar isključive nadležnosti srpskih sudova.
Propust od strane Yasenka RS d.o.o. da koristi prava ili odredbe ovih uslova i zahteva, neće predstavljati odricanje od istih. Ako merodavni sud smatra da je neki uslov ili zahtev nevažeći, stranke su saglasne da će sud nastojati da stranama pruži prihvatljivo zadovoljenje u skladu sa odredbom, a ostale odredbe uslova i zahteva ostaju na snazi.